Klena Lilla Jag

~Keep It Stupid Simple~

Tavellist

Kategori: Inspiration

Nu när det är färdigmålat i sovrummet vill jag få in allt "lull-lull". Det är banne mej inte så lätt sånt där. Men jag har bestämt mig för att ha vita tavellister, typ "Ribba" från IKEA. Jag gillar tavellister. Man kan kombinera precis hur man vill, det är lätt att förändra och lätt att damma av.

I flera dagar har jag suttit och surfat runt för att hitta fina tavlor, ljus och annat fint man kan ställa på tavellisterna. Och ändå har jag inte hittat nått som passar in i min "vision" eller vad man kan kalla det. Rummets bas färger är ju den här mörkturkosa färgen (som vägrar visa sitta rätta jag på bild) och vitt. Och detaljerna kommer gå i svart och lite rosa. Sökandet efter det perfekta "lull-lullet" fortsätter. Det lutar nog mot en beställning på lagerhaus...

Nedan kommer lite inspirationsbilder på hur man kan kombinera olika saker på just tavellister. I just dessa bilder går nästan allt i svart och vitt.

 

 

 

 









Kommentera inlägget här: