Klena Lilla Jag

~Keep It Stupid Simple~

Åkturen till Majorna

Kategori: Allmänt

Igår åkte jag ner till Majorna för att fylla i min lilla svala som läkte alldeles för dåligt efter att jag hade gjort den. Den såg inte så vacker ut och jag fick aldrig tummen ur att boka tid för att fylla i den. Men igår blev det äntligen av!

När jag bokade tiden nämnde min tatuerare (Henke) att det va så jäkla längesen som han träffade min pappa. De känner varann sen tidigare och Henke tog även sitt körkort hos honom. Så som en liten överraskning fick pappa hänga med ner. Tiden bara flög iväg när jag satt i stolen och pinades eftersom alla satt å tjöta under tiden. Ganska bra då jag inte behövde tänka på smärtan så mycket. För ont gjorde det vill ja lova. Men efter knappt 40 min var det klart. Nu hoppas jag att den läker som den ska för nu är den riktigt fin igen!


Henke skickade med mig "Second skin tape" som jag satte på efter en dusch imorse. Och där ska den sitta i typ 5 dagar. Riktigt gött att slippa smörja hela tiden, speciellt eftersom ja ska jobba en del denna veckan. 
Dags att göra sig iordning för stängning på tappen. Vi syns!
💋

Kommentera inlägget här: