Klena Lilla Jag

~Keep It Stupid Simple~

Matte-Vecka

Kategori: Allmänt

Denna veckan har jag varit ledig från jobbet och istället koncentrerat mig på matten. Det har gått väldigt bra, har hunnit så långt som jag velat. Två kapitel och prov på dessa är klart! Gjorde provet igår, är ganska nöjd. Jag tror iaf att det blev godkänt, och eftersom den här sortens matte inte är min grej så är jag supernöjd om det blir godkänt.

Eftersom jag jobbat på ganska bra under veckan har jag haft tid att unna mig ett besök på Göksäter. Jag är på jakt efter en fåtölj, och tänkte att det kanske kunde finnas nått där. Men nej, inte denna gången, ingen jag ville ha iaf. Det blev istället nya gardiner till vardagsrummet, som jag sytt upp och satt på plats idag, en lampa till sovrummet, en efterlängtad pall och lite andra småsaker. Ska ta bilder på detta och lägga upp. Men idag sitter jag faktiskt vid datorn och bloggar så därför kommer bilderna nästa gång jag bloggar med telefonen.

Just nu sitter jag här hemma i min ensamhet då sambon är på kick-off i Gävle? Tror det var Gävle iaf... Har känt mig väldigt sällskapssjuk och rastlös idag. Så därför blev det städning, lite ärende på Torp, påhälsning på jobbet, mat med svågern/grannen och besök hos svärfar. Känner mig fortfarande väldigt rastlös, men nu börjar klockan bli så mycket att det inte är nån idé att tro att man kan hitta på nått. Tog mig därför en öl och slog på TVn. Sjukt att det enda man kan titta på är VH1, och där är det inte ens TV-program man tittar på. Sjukt egentligen. Tur att sidor som Netflix finns. Dags att säga upp Canal Digital kanske? Köra Netflix, HBO och Viaplay istället kanske? Apple-TV? Ja vet inte... TV-kanaler är otroligt överskattat iaf.

Jösses vilket osammanhängande inlägg detta blev, ber om ursäkt för detta. Vi syns!
Kommentera inlägget här: