Klena Lilla Jag

~Keep It Stupid Simple~

Dags för lite färg

Kategori: Allmänt

Vi har ganska dåligt vatten här hemma och det leder till att mitt hår får gröna skiftningar. Inte så kul. Jag var blond när vi flyttade hit, men det fick jag ju ganska snart ändra på. Det gör inte mig så mycket, jag gillar att vara brunett. Så slipper man springa och färga utväxten hos frisören stup i kvarten. 

Nu köper jag färg i affären istället, toning som varar i 6-8 veckor. Lite skonsammare för håret och man får lite lyster i håret oxå. Jag brukar ta någon röd/brun variant för att det ska bli en s.k varm färg. Denna gången blev det denna. 

Spicy Chocolate, det låter ju himlans bra iaf. Tanken var att Ante skulle hjälpa mig med detta, men för en gång skull var handskarna inte 4 storlekar för stora, utan passade mig perfekt! Så han får agera kolla-att-det-kommit-färg-överallt-kontrollant. :)
Tänkte försöka mig på en före- och efter bild på detta. Vi får se hur det blir. Annars syns vi en annan dag! 
💋
Kommentera inlägget här: