Klena Lilla Jag

~Keep It Stupid Simple~

Tandvärk

Kategori: Allmänt

Det har varit synd om mig denna veckan... Har haft tandvärk sen i måndags. Började lite oskyldigt med att det gjorde lite ont om ja tuggade med just den visdomstanden, men nu är det så svullet att halva tanden har blivit inbäddad av tandköttet. Aj! 

Det var mindre kul att jobba igår, det tar på krafterna att vara glad och trevlig när det gör ont i käften hela tiden. Så idag skippar jag mitt 4-timmars pass på jobbet för att få ordning på detta. Sen är jag ledig fram tills måndag, och då hoppas jag verkligen att detta är över. 

Riktigt grymt att Apoteket på Torp har öppet till 22 på kvällen! Efter stängning igår kunde ja gå in på Coop å handla lite mat och sen in på Apoteket för att köpa bakteriedödande tandkräm. Perfekt!

Nu ska ja ta mig upp ur sängen å borsta tänderna. Det är inte så behagligt, men det måste göras. Vi syns...
Kommentera inlägget här: